janar kirjutas:http://www.zev.ee/index.php?id=37&id_lang=1
ei tea kuidas sõidumugavus on?
hall kass kirjutas:Linnas on kaherattalised elektri- ja veloliikurid mõttekamad. Nendega saab ju sõita jalgrattateedel, kuhu selle kolakaga ära ei mahu. Ning mida sellisega talvel peale hakata?
919 kirjutas:ma ilmselt ootan veel mõni 10 aastat ennem kui hakkan elektriauto peale mõtlema... hea, kui sa üle 100 km päevas ei sõida, kuid tihti pead ikka 300 ja 500 km päevas maha sõitma, siis see auto enam ei kõlba, aga 10 auto omamine on ikka liiga kulukas
rannamees kirjutas:el.auto on lahe, aga mina olen veel hübriidi poolt, muidugi mitte selliste nagu toboota ja siivik vaid selliste kus kütusest(vesinikust näiteks) tehakse ainult elektrit ja autot liigutatakse ainult elektriga.
olc kirjutas:Siin pole küll vahet kumba eelistada, mõlema jaoks on vaja toota midagi. Ühele bensiini teisele vesinikku.
rannamees kirjutas:olc kirjutas:Siin pole küll vahet kumba eelistada, mõlema jaoks on vaja toota midagi. Ühele bensiini teisele vesinikku.
ja "seinaelektrit" pole vaja toota? erinevus on hinnas ja varudes, vett on ju kordades rohkem kui naftat, tootmise kuludest rääkimata. juba ammu "helgemad pead" on lisanud autole HHO seadmed.
suvaline näide juutjuubist: http://www.youtube.com/watch?v=U4m0IMi1jvs
olc kirjutas:Vett on, vesinikku ei ole, selleks et saasa vesinikku tuleb ikkagi midagi muud lisaks põletada.
Vesinik maailma ei päästa
rannamees kirjutas:olc kirjutas:Vett on, vesinikku ei ole, selleks et saasa vesinikku tuleb ikkagi midagi muud lisaks põletada.
Vesinik maailma ei päästa
ma pole keemias kuigi tugev, aga vesinikku saadakse vee elektrolüüsil.
puid tuleb ka põletada, et sooja saada!
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist