1. leht 3-st

LIIKLUSSEADUS Vastu võetud 17. juunil 2010. a kehtib 1.1.11

Postitatud: L Sept 04, 2010 7:26 am
Postitas bob

Re: LIIKLUSSEADUS Vastu võetud 17. juunil 2010. a kehtib 1.1

Postitatud: L Sept 04, 2010 2:02 pm
Postitas olc
Palju õnne meile kõigile, pange nüüd 300+ raha valmis ja minge tervisetõendi järele. Saab jälle maksu maksta.

Re: LIIKLUSSEADUS Vastu võetud 17. juunil 2010. a kehtib 1.1

Postitatud: L Sept 04, 2010 7:17 pm
Postitas Kala
Suured tänud Bob lingi,sest olen seda otsinud ja oodanud millal ilmub.Olc äkki vihjad kust seda jälle koguma hakatakse(maksu),kuna kõike ei jõua ka läbi lugeda. :)

Re: LIIKLUSSEADUS Vastu võetud 17. juunil 2010. a kehtib 1.1

Postitatud: L Sept 04, 2010 11:32 pm
Postitas peeter
olc kirjutas:Palju õnne meile kõigile, pange nüüd 300+ raha valmis ja minge tervisetõendi järele. Saab jälle maksu maksta.

Ärge pabistage.
Tavaliste B-kategooria lubade puhul kehtib tervisetõend samakaua kui loadki, 10a. Koos lubade vahetamisega ka uus tõend.
Lühema kehtivusega tõendid on teiste juhtude jaoks.

Re: LIIKLUSSEADUS Vastu võetud 17. juunil 2010. a kehtib 1.1

Postitatud: L Sept 04, 2010 11:40 pm
Postitas bob
Mind pigem häirib see, et selle seaduse alusel saavad 16a autoroolis üksi olla.
Peab veidi uurima.

Re: LIIKLUSSEADUS Vastu võetud 17. juunil 2010. a kehtib 1.1

Postitatud: P Sept 05, 2010 1:22 am
Postitas myller
Tahtsid öelda B1 kategooria auto:
2) 16-aastane – A1- ja B1-alamkategooria mootorsõiduk ja T-kategooria mootorsõiduk, mille täismass üksi või koos haagisega ei ületa 18 000 kilogrammi;

B1 – neljarattaline sõiduk, mille tühimass on üle 350 kilogrammi, kuid ei ületa 400 kilogrammi või kaubaveoks mõeldud sõidukitel 550 kilogrammi ja mille mootori netovõimsus ei ületa 15 kilovatti. Elektrisõidukitel ei arvestata tühimassi hulka akude kaalu;


B kategooria autoroolis saab 16a ehk siis piiratud õigusega juht olla samamaoodi nagu praegugi.

Re: LIIKLUSSEADUS Vastu võetud 17. juunil 2010. a kehtib 1.1

Postitatud: P Sept 05, 2010 1:42 am
Postitas myller
Uus ja segane on näiteks see, et ülekäigurajal või jalgrattaga sõita, aga sel juhul ei ole auto suhtes eesõigust. Kui nüüd rattur keset sebrat maha hüppab, siis tal tekib see eesõigus?

Helkurvest peab uuest aastast sõiduautos käepärast olema. Iseenesest hea idee. Huvitav, kui hoolega seda kontrollima hakatakse?

Kindlasti on veel midagi huvitavat.

Re: LIIKLUSSEADUS Vastu võetud 17. juunil 2010. a kehtib 1.1

Postitatud: P Sept 05, 2010 7:42 am
Postitas mark-lll
paljud uued autod mis tehasest tulevad ja on siinsetes esindustes müügil, neil juba on kaasas kollane helkurvest. reeglina kuskil tagaosas miskis küljetaskus...
saksa toodang, nt. kolksvaagenil on see olemas.. :roll:
kuskil jäi silma, et liisinguautol peab see ka kaasas olema..lisaks apteegile

Re: LIIKLUSSEADUS Vastu võetud 17. juunil 2010. a kehtib 1.1

Postitatud: P Sept 05, 2010 8:10 am
Postitas bob
myller, ma niikaugele ei jõudnud :D
aga aitäh sellegipoolest.

Re: LIIKLUSSEADUS Vastu võetud 17. juunil 2010. a kehtib 1.1

Postitatud: P Sept 05, 2010 8:35 am
Postitas rom
myller kirjutas:.... Kui nüüd rattur keset sebrat maha hüppab, siis tal tekib see eesõigus?



Minu arust see juba ammu nii olnud, et kui rattaga keegi sebral, siis tuleb ruttu tegutseda ja raisal tagaratas kaheksaks sõita, siis ehk mõtleb järgmine kord, enne kui ratta seljas sebra yletab. Aga käekõrval lykates on ta jalakäija ja tema tuleb yle lasta. Eriti haiged on need inimesed, kes seisavad ratas käekõrval sebra juures, millal peatud ja siis ronivad ratta selga, et sebra yletada. siukestel sõidaks hea meelega veljed kõveraks a kahjuks pole enam seda hoogu, mis selleks vaja.

Re: LIIKLUSSEADUS Vastu võetud 17. juunil 2010. a kehtib 1.1

Postitatud: P Sept 05, 2010 12:01 pm
Postitas mark-lll
rom kirjutas:
myller kirjutas:.... Kui nüüd rattur keset sebrat maha hüppab, siis tal tekib see eesõigus?



Minu arust see juba ammu nii olnud, et kui rattaga keegi sebral, siis tuleb ruttu tegutseda ja raisal tagaratas kaheksaks sõita, siis ehk mõtleb järgmine kord, enne kui ratta seljas sebra yletab. Aga käekõrval lykates on ta jalakäija ja tema tuleb yle lasta. Eriti haiged on need inimesed, kes seisavad ratas käekõrval sebra juures, millal peatud ja siis ronivad ratta selga, et sebra yletada. siukestel sõidaks hea meelega veljed kõveraks a kahjuks pole enam seda hoogu, mis selleks vaja.



tulevane heasüdamlik kriminaal... :D

Re: LIIKLUSSEADUS Vastu võetud 17. juunil 2010. a kehtib 1.1

Postitatud: P Sept 05, 2010 12:14 pm
Postitas rom
Kahjuks tänapäeval neid seadusele sylitavaid kriminaalne nii palju, et olles yks neist oled sa tavainimene. Korralikud kodanikud on dinosauruse saatuses.... Kaks võimalust, kas sööd ise teised välja või syyakse sind :evil:

Teine teema on muidugi selle liiklusrahu lepinguga, mida hoogsalt propageeritakse. Rullnokk jääb alati rullnokaks ja kel kiire, see hakkab vaevalt varem kodust väljuma, et ei peaks kiirustama. Totaalne raharaiskamine, selle asemel võiks lisaks kõnniteedele ka sõiduteid remontida, et ei peaks aastas mitu korda pukse ja auto kuluosasid vahetama, samas kui mõnes piirkonnas säilivad samad osad auto all aastaid. Oleksid ka autoteed nii korralikud kui jalakäija omad, siis oleksid autojuhid rahulikumad!!! Sh ka mina. Praegu tuleb kyll silmad kinni pigistades täiega gaasi anda, et aukudesse kinni ei jääks ning paluda jumalat, et auto koduni vastu peab.(silmad kinni siis seepärast, et muidu ei raatsi autoga "tee" peal sõita).

Aga see tervisetõendi teema... taas yks aspekt, millega saavad teised raha teenida. Valgas ntx tervisetõendi väljastamine 100 krooni. Mujal olen kuulnud, et suisa 300.

Re: LIIKLUSSEADUS Vastu võetud 17. juunil 2010. a kehtib 1.1

Postitatud: P Sept 05, 2010 12:42 pm
Postitas myller
Meie e-värgi juures on see hea asi, et lube ja oma auto pabereid pole vaja enam rahakoti vahel vaja nätsutada. Piisab ID-kaardi või passi olemasolust. Kui juba on totaalne jälgimine, siis olgu jälgitavalgi mugav.

Re: LIIKLUSSEADUS Vastu võetud 17. juunil 2010. a kehtib 1.1

Postitatud: P Sept 05, 2010 1:59 pm
Postitas Ralfwind
rom kirjutas:
myller kirjutas: ronivad ratta selga, et sebra yletada. siukestel sõidaks hea meelega veljed kõveraks a kahjuks pole enam seda hoogu, mis selleks vaja.

Svenssonite liikluseeskirjas Rootsis on säte kus jalgrattur võrdub jalakäijaga. Jalgratturil on alati eesõigus sebrat ületada. See ei mängi mingit rolli kas ta sõidab või lükkab käekõrval.

Re: LIIKLUSSEADUS Vastu võetud 17. juunil 2010. a kehtib 1.1

Postitatud: P Sept 05, 2010 3:25 pm
Postitas myller
Üsna normaalne lähenemine. Kuigi quote on mulle vastupidised sõnad suhu pannud, siis ma lasen ka inimese ülekäigurajal üle tee, ükskõik mis kujul ta seal ka poleks. Samas eeldaks ka jalgratturitelt mõistvat suhtumist, eriti selle puknti täitmist, mille järgi ta ei tohiks 50km/h kuskilt metsast ülekäigurajale lennata, vaid peaks veenduma, et juht on võimeline teda märkama. Aga see on ka rohkem kultuuri(tuse) küsimus. Tuleb meelde mingi krimisaate jupp, kus kõrvalteelt tulnud auto sõitis peateel olevale ette. Pärast laksu teatas peateel olnud masina juht et nägin küll, aga mul oli eesõigus.