smr kirjutas:Äkki oli autos mitu samaaegset kasutajat?
smr kirjutas:Kui sa vaatad all olevat fotot, siis seal katusel on näha 4 antenni, millest 3 on sama bändi omad. Aga ei aeta nendega omavahel juttu. Autos istub ainult 1 mees
Kala kirjutas:Seda kõige tagumist(parempoolset) ma tean küll,sellega saab raadiot kuulata.smr kirjutas:Kui sa vaatad all olevat fotot, siis seal katusel on näha 4 antenni, millest 3 on sama bändi omad. Aga ei aeta nendega omavahel juttu. Autos istub ainult 1 mees
Rauazaag kirjutas:Tere!
Kuna töötan päästes ja olen ka selle Tiguaniga pidanud sündmustel osalema võin paari asja veel täpsustada.
Kaks vedruantenni kuuluvad tõesti käsijaamade autovarustusse. Istud autosse ja pistad käsiterminali dokki-laadib ja ka levib paremini.
Autoterminaliga on võimalik saada GPS signaal mis on omakorda ühendatud GIS 112 (hakkab varsti tööle) seadmega. Autoterminali üks funktsioonidest on ka repiiter funktsioon mis toimib käsijaamade korral otseühendusrežiimis (on ka võrgureziim). Ja on ka lüüs funktsioon mis muudab otseühenduse võrgureziimiks.
Võimalusi kui palju!
Edu!
Zaag
Kala kirjutas:Võimalusi on palju ,aga reaalses elus neid kahjuks ei kasutata.Rauazaag kirjutas:Autoterminali üks funktsioonidest on ka repiiter funktsioon mis toimib käsijaamade korral otseühendusrežiimis (on ka võrgureziim). Ja on ka lüüs funktsioon mis muudab otseühenduse võrgureziimiks.
smr kirjutas:Kala kirjutas:Võimalusi on palju ,aga reaalses elus neid kahjuks ei kasutata.Rauazaag kirjutas:Autoterminali üks funktsioonidest on ka repiiter funktsioon mis toimib käsijaamade korral otseühendusrežiimis (on ka võrgureziim). Ja on ka lüüs funktsioon mis muudab otseühenduse võrgureziimiks.
Soh? Äkki räägid kes või miks ei kasuta?
officer kirjutas:...kas see GIS näitab auto asukohta keskusesse?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist