Timo oh1gro/es5gro

If you don't speak estonian, then you can discuss here.
Kasutaja avatar
Kaljukits
Moderaator
Moderaator
Postitusi: 5368
Liitunud: P Aug 06, 2006 8:56 pm
QTH: KO29EH
Asukoht: Keila KO29EH
Kontakt:

Timo oh1gro/es5gro

PostitusPostitas Kaljukits » R Sept 30, 2011 5:39 pm

Marco volitas mind Timo poolt temale saadetud e-kirja palvega see meie foorumis avalikustada üles panema.

Tõkima ma ei hakka, eks igaüks saab sellega google tõlkuri abil ise hakkama, aga kirja mõte lühidalt selline:
Timo ei ole nõus nende postitustega, mis teda puudutavad, kus seatakse kahtluse alla ta usaldatavus seadmete müümisel või vahendamisel. Selleks, et need, kel on tema kohta mingeid pretensioone, saaksid temaga need klaarida, lisas ta oma telefoninumbri ja ka e-posti aadress on kõigile nüüd teada.

Kiri ise aga siin:


-------- Original Message --------
Subject: timo oh1gro/es5gro
Date: Mon, 26 Sep 2011 20:46:55 +0300
From: timo mero <ufc.baltic@gmail.com>
To: marco@cbradio.ee <marco@cbradio.ee>

Luin noita viestejä teidän foorumilla ,koskien minua.Voitko laittaa tämän viestin foorumille.Ensinnäkin koskien es5gro valerin kauppaa.Minua pyydettiin viemään putket suomeen ja myymään ne,näin tapahtui ja vein putket kari suojasalmelle.Minä en ollut putkien ostaja vaan hyvää hyvyyttäni vein putket suomeen.Jos myyjä ja ostaja keskenään eivät päässeet haluttuun sopimukseen,se ei ole minun vika.Toinen asia olen vienyt es5gro valerille tuneria,antennia,häiriösuotimia,pmr puhelimia ym,ilman korvausta.Vein myös tartoon uuden ft 7800 2kpl tutulle hamssille kenellä ei ollut rahaa,nämä maksoin omalla rahalla.Olen myös antanut viroon pres.lincolnin ja george radioita omalla rahalla muutaman kappaleen.Icom 735 ja icom 736 rigit olen vienyt tartoon omalla rahalla jos saajat itse haluavat nimensä julkisuuteen,tehköön sen itse.Tästä tulee hyvin ilmi järki tiivistyy joukossa.Ymmärrän arvostelun jos siihen on perustetta,on hyvin tullut ilmi,ketkä tykkää olla kuin vana mutt ja mehet eraldi.Jos asiaa haluaa selvittää gsm 0417093964 minultä puutuu yksi kirjain,mutta varmaan kaikki tuntee kaverin es5ylö tarjoan kaverille heti hame kankaan,kun tapaamme.Mikäli jollain on tarvetta selvittää asiaa meilin kautta saa osoitteen ja tervetuloa kylään.ystävällisin terveisin:timo


PS.kannattaa kirjoittaa mikä on totta,ei kuvitelmaa=suomen hirvi ja eestin lammas----tämä vitsinä,koskee osaa ihmisiä,ei fiksuja
73! de ES1TL, ES2TL, 3Ø4TL

Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist