äpu kirjutas:See magneti otsas antenn käib ikka keermega otsas ja mis vahe on kas otsid antenni mida saab maha keerata või keerad magneti pealt ära,nagunii pead midagi tegema.
Vot vahe ongi selles, et kas ma keeran ainult hooba ja lasen antenni vastu katust või keerutan antenni magneti pealt ära ja siis on mul paljas pesa mille peale pole mitte essugi panna. Kui nüüd masin peaks ilma antennita väljas seisma siis sinna paljasse pessa ei taha mingisugust vett lasta(juhuslik vihmasabin). Teine teema on katusealuste parklatega nagu Kristiines. Ma seal sõiduauto katusel olnud ML-145-ga piisavalt plõnninud ja ainult sinna ronimiseks ei taha küll jälle minna varrast ära keerutama kui lihtsam on hooba keerata ja varras vähe madalamale väänata. Selliseid totralt madalaid kohti on piisavalt palju kuhu mul ronida tuleb. Langetatavate eelis on just kasutusmugavuses. Pealegi pole nende sabapealsetel antennidel nii hirmus viga midagi. Olen ühte sellist u meetrist stats langetatavat sõiduautol kiskunud ja levi üle nüüd küll kurta ei saanud(vist oli PC4 see antenn). Ei hakka ma teab mis tipplevi taga ajama... püüan lihtsalt leida ennast rahuldava levikaugusega ja kasutusmugavusega antenni.
Hetkel silma jäänud just kaks antenni DAKOTA V-2 ja Michigan A(hinnapoliitika järgi peaksid nad nö suht koht lipulaevad olema). Esimese kasuks räägivad vähe paremad näitajad aga teise kasuks suti lühem varras. Samas olen kuulnud, et need lühendatud vardad pole kuigi head ja pigem soovitatakse ikkagi kasutada 5/8 antenne. Seega võtaks DAKOTA V-2 aga jälle on jalus see 1450 mm pikkus, oleks ta 1000 mm või nati peale siis oleks asi lahendatud. Samas mida arvab mu Alan 78 plus Presidendi antennist on omaette küsimus?
Oehh võta või auto käekõrvale ja mine Tehnoturulisi terroriseerima oma imesoovidega