2. leht 2-st

Postitatud: K Veebr 04, 2009 5:24 pm
Postitas volvofriik
Ecco kirjutas:Alalisvoolumootoritel peaks harjadelt silukondekad maasse ühendama, siis kaovad raginad(sädelahendus) ära. Olid vist 0,1- 0,5 mF kui õigust mäletan. Tagurduskaamera puhul peaks asja paremaks tegema jaama juhtmete võimalikult kaugemale viimine kaamera kapladest. Kontrolli ka varjeid (kui on). Edu!



Need omavahel suht kaugel.Lällar on lae all ja monitor armatuuri otsas.Kablad on ka nii head kui hankida õnnestus.

Postitatud: K Veebr 04, 2009 5:46 pm
Postitas officer
Tihti aitab saatja-vastuvõtja toitejuhtmete "läbitõmbamine" ferriitrõngast (ehk lühistad vahelduvpinge komponendi toitejuhtmes) ,sama võid teha ka eeldatava häiretekitaja toitejuhtmetega.

Postitatud: K Veebr 04, 2009 8:45 pm
Postitas Ecco
Officeril kah õigus. Kuidas seda teha- lauaarvuti prosekastis elusad näited olemas :)

Postitatud: K Veebr 04, 2009 11:37 pm
Postitas ES7TR
Ecco kirjutas:... Kuidas seda teha - lauaarvuti prosekastis elusad näited olemas :)

Ferriitrõngast soovitasin proovimiseks juba jõululaupäeval, aga ühes teises teemas:
http://cbfoorum.pri.ee/viewtopic.php?p=18462
Huvitaks tagasiside, kas kellegil sellest ka abi ...