sai siis ka pisut nokitsetud ja saag cobrale sisse löödud. kuna hetkel korralikku fotokat pole, siis tegin telefoniga paar klõpsu töö käigus.
1. kolb sooja, kruvid välja, korpus lahti. seejärel laadimise kontroll ja kõlli juhtmed lahti.
2. orig. antennikorpus saetud ja antenn plaadilt eemaldatud, väike antennide võrdlus ja siis bnc'd mõõtma:
3. auk suuremaks uuristatud, mitte puuritud kuna puurides tundus, et murrab korpuse pooleks. sai siis ümmargune viil trelli otsa pandud ja õrnalt uuristama hakatud. auk sai ca 8,7mm ja siis vaikselt bnc'ga keeret sisse keerama. kui bnc juba keermega kergelt sisse välja käis sai lõpuks keere liimiga kokku teha ja jäädavalt paika pandud. vahepeal sai ka viiliga bnc nurk karestada ja suure kolviga tina peale pandud. pistik paigas ja ühendatud:
4. enne ja pärast:
5. enne ja pärast 2:
6. enne ja pärast võrdlus orig. antenniga:
7. kasutatud tööriistad:
tulemus:
asjaga suht rahul, kuuldavus paranes tunduvalt aga mitte ulmeliselt. nõrga signaaliga kohe scan seisab kui teine jaam scannib rahulikult edasi! saateosa pole veel testind ja ka seisulainet mitte, päris paigas ta ilmselt pole, kuna antenn ju 420MHz jaoks mõeldud. meelega valisin 1/4 antenni kuna 40cm piits näeb tõsiselt väärakas alla 10cm pikkusel jaamal välja. pealegi oleks pikka antenni kuskil üritusel tülikas tassida. ilmselt tuleb 1/2 piits ka soetada, aga see juba millegi kangema jaoks, näiteks inteki.
ilmselt tuunin teise jaama ka ära, sest hetkel oli autost-autosse rääkimine enam-vähem nii palju kui silmaga nägid, ehk siis mingi 0,5-1km max (katsealused olid muidugi "parajad pähklid" ehk mõlemad pakettklaasidega saksa lipulaevad). see natuke tülikas, kuna mnt'l sõites tekib ikka vahe sisse ja ongi kööga.
edit:
muide, selle teema tegemisega läks kauem aega kui cobra tjuunimisega!