insener kirjutas: Selleks keera tuntud saatja korralikult fooliumpaberisse ja mine saatele.
insener kirjutas:Kas kellelgi on lõpp tuksi läinud ilma antennita saatele minnes?
insener kirjutas:Muidugi on ta lühises, ja seda oligi vaja.
Küsimus on, et kas see lühis kobrale ka midagi tähendab. 0.5W kabulate puhul pole erilist ohtu, minu arvates.
Kas kellelgi on lõpp tuksi läinud ilma antennita saatele minnes?
Unustasin jah lisada, et seda ei tasuks proovida võimsamate isendite korral, aga need siis pole ju MPR-id ka?
mati1 kirjutas:MMMM!!! Insener, tõsine mõttelend, foolium,....mis seal vahet kas 0,5w või rohkem. Fooliumisse ei soovitaks küll ühtegi kabulat mähkida häälestustäpsuse (etalooni) saavutamiseks.
OK, võtan soovitused tagasi. Ärge keerake fooliumisse. Minu MT975 jäi küll terveks, aga see ei pruugi tõesti olla reegel. Mõte ise oli selles, et suure signaali korral on riba laiem ja raskem on täpset keskkohta leida. Aga too minu kätte, keeran genekaga paika.On. Ma olen ikka nii mõnelgi cobral ja midlandi g7'l lõputrantsi vahetanud.
Ja toonidega tegeleb prose. Tean veel, et kui tooniga hakkab jukerdama, siis
on aidanud sageduse korrektsioon. Ise pole seda teinud, kuid tagasiside tehnikult selline
mati1 kirjutas:MMMM!!! Insener, tõsine mõttelend, foolium,....mis seal vahet kas 0,5w või rohkem. .
insener kirjutas:mati1 kirjutas:MMMM!!! Insener, tõsine mõttelend, foolium,....mis seal vahet kas 0,5w või rohkem. .
Trants läheb õhtale tavaliselt ülepingest (ebasobituse korral). Ebasobitusest tekkinud seisulaines võib pinge maksimum ületada transil lubatud maksimumi. Madala võimsuse korral on pinged ka väiksemad ja oht seega väiksem. Võimsustrantsidele antakse maksimaalne seisulaineteguri väärtus, mida võib lubada. Suurtel jaamadel kontrollitakse tagasipeegeldunud võimsust ja lõpuastme kaitseks kisutakse võimendust lihtsalt alla ohu korral. Võikestel kabulatel seda ahelat ei ole.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist