isakass kirjutas:Tere
Päris lõpuni seda probleemi ära ei lahendagi. Nimelt on küsimus selles, et enamus korralikud CB-autoantennid on tehtud eeldusel, et vastukaaluks on masina katus. Kui nüüd vastukaal on puudulik või olematu (näiteks plakstikkatuse puhul), siis tekibki olukord, kus kuuldavus halveneb tunduvalt.
Samas ei saa üldjuhul kuuldavus väheneda nii palju, et kuulda on ainult paarisaja meetri taha. Kirjutad, et oled proovinud teise jaama ja teise antenniga. Kuid kas proovisid ka teise magnetalusega? Tuleks kontrollida koaksiaalkaabli korrasolekut. Kui sukk on katkenud või kontakt on kehvavõitu, siis tekib esmalt kuuldavusega probleeme. Osade traktorite plekk-katused ei ole kerega ühendatud. Paljudel juhtudel aitab ka katuse maandamine.
Alustada tuleks sellest, et mõõta ära SWR ja konrollida üle koaksiaalkaabel.
postikana kirjutas:Mul on Wilsoni little wil antenn autos pagasnikus. Pole seal miskit plekki vastukaaluks. Kuulen ka 300m sest SQL on peale väänatud, sest häired on autos uhked. Seisva mootoriga on elu lill.
Pigem asi raadios hoopis. Näiteks miski nõme automaatne SQL või see üldse põhja keeratud.
taivo kirjutas:Tere!
Üsna jabur, selle 300 meetri kuuldavuse saavutab tegelikult üldse ilma antennita ka . Olete te kõik ikka ühes sagedusrastris, vbolla teised seltsimehed on "nullidel" sina "viite" peal jne... . Vaadake et kõikide jaamad oleks ühes rastris ja sama modulatsioonivalikuga. Trumanite mikkrid on suht emased kõik, on olnud kokkupuuteid, kus PTT nupp ei tule täiesti välja ja vaigistab jaama, aitab kui natuke mikkri sees nuppu maha naksata et tekitada veidi hingamisruui sinna, vbolla on see ka põhjustajaks. Tundub et vaja Mang külla kutsuda, traktoril kolmas tšakker kinni .
vaa11 kirjutas:Kindalsti olete kõik AM režiimis? Või ?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist