Marko1 kirjutas:MAN veoautol on elektroonilise juhtimisega diisel kõrgsurve toitesüsteem(pihustid,pump).Generaator ja laadimis vool ei puutu asjasse,see on juba eelnevalt katsetatud' ei mingit muutust.Mootor töötab normaalse sõidu ajal keskmiselt 1500 pm,arvan et peaks kasutama antenni ahelas mingit tõket (filtrit) umbes 1000Hz.Endal sellise asja valmistamiseks teadmised puuduvad,Ehk oskab keegi aidata.
Marko1 kirjutas:Käisin täna autoga korralises garanti teh.hooles ja sealne meister ütles et,see viga pidi esinema neil diislitel kus ei ole blunser kõrgsurve pumppa,vaid on nn.ühisanum süsteemil kus pihusteid avatakse elektrooniliselt ja anumis on surve väga kõrge ning kütuse surve pidev kõikkumine pidi tekitama elektroonilisi laineid.Ei tea kas see oletus on tõsi aga sõidu ajal on küll nii et kui lasen gaasi lahti(kui keegi räägib) kaob müra kuni mootor saavutab tühikäigu pöörded ja taas müra platsis.
äpu kirjutas:...aga fakt on see,et peab hakkama varjestama.Ma muidugi ei kujuta ette,ilmselt peaks ferriit rõngad ilmselt pihustite juhtimise otstele paigutama ja kui võimalik ka VÄIKSEID kondesi kui võimalik.Väikeste all ma mõtlen kusagil 0,1mkf.Igatahes jama kui palju.
Muidugi ka jaama poolt,otse juhe ja hea kui oleks varjestatud ja ka ferriidid otsa.Igatahes jõudu ja katsetamisi.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist