Müra

Kõik antennijutud siia
Kasutaja avatar
Hiiu Tom (ES1GB)
Veteran
Veteran
Postitusi: 365
Liitunud: K Okt 19, 2005 9:36 am
QTH: KO29ii
Asukoht: Tallinn-Nõmme
Kontakt:

PostitusPostitas Hiiu Tom (ES1GB) » K Sept 19, 2007 4:21 pm

Siin oleks tarvis skännerit, millel on lutika otsimise funktsioon peal. Sellega saaks kõige tugevama signaali järgi välja nuuskida, kust müra tuleb ja siis selle seadme juhtmed varjestada. Sellise skänneri võin laenata, ise lutikaid otsind pole ja seetõttu ei oska õnnestumise garantiid anda.
Variant oleks ka antennile mingi muu koht otsida, kui on piisavalt suur kabiin, et saab natuke manööverdada mööda katust.
Kolmas variant oleks kasutada müralukku, millel on oma antenn ja millelt saab mürasignaali faasi reguleerimisega müra ära võtta. Väga tõhus riist, ainult maksab 200 USD, mis teeb enam-vähem hea lällari jaama hinna välja :( Autos kasutamise kohta kogemusi pole ka.
http://www.mfjenterprises.com/products.php?prodid=MFJ-1026
President Lincoln
1/2 wl vertical

Kasutaja avatar
tanel
Surfan raadiolainetel
Surfan raadiolainetel
Postitusi: 147
Liitunud: K Dets 21, 2005 12:04 pm
QTH: KO29HI
Asukoht: Autoturg

PostitusPostitas tanel » N Sept 20, 2007 3:16 pm

Päris huvitav aparaat 8)
KL500, kui jõud on taga siis peab minema! ES1TFN / 304DJ

peeter
Veteran
Veteran
Postitusi: 324
Liitunud: N Juul 13, 2006 10:42 am
Asukoht: Nõmme
Kontakt:

PostitusPostitas peeter » N Sept 20, 2007 4:49 pm

Tanel kirjutas:Päris huvitav aparaat 8)



Huvitav küll, kuid ilmselt autole pole seda mõtet aretama hakata. Töötab statsionaarse antenni korral, autol kus liikumisel signaali tugevus ja faas pidevalt muutub, ei õnnestu seda iialgi paika saada. Ainult seisu ajal, kuid siis pole vaja.

Ma üritan esialgu käepärasemate vahenditega häiret lokaliseerida. Kui hätta jään, siis prooviks skänneriga.

Terv.
Peeter

Kasutaja avatar
siim
Surfan raadiolainetel
Surfan raadiolainetel
Postitusi: 124
Liitunud: N Mai 05, 2005 11:35 am
QTH: KO28HW

PostitusPostitas siim » N Nov 22, 2007 4:58 pm

Teema alguses mainiti veoautoks MAN-i.
Tallinnas need MRP-liinide osad uuemad bussid on vist ka MAN-tüüpi. Igatahes täna sattusin ühe sellise kõrval sõitma Peterburi teel, see oli vist 13. liini buss. Kui talle kõrvale jõudsin, siis hakkas mul jaama skaala näitama 5-pallist signaali ja täiesti vaikset kusjuures, nagu oleks keegi kuskil teise jaamaga lihtsalt kandvat peal hoidnud. Niipalju aga kõrv eristas, et krõbinad läksid kokku bussi automaatkäigukasti tööga, sest jõudsime mõlemad foori taha ja aeglustamise ajal vahetas tal kas käike üles ja mul eetris täpselt samasugune äratuntav krõbin. Või ei teagi, kuidas seda nimetada, igatahes esimest korda kuulsin sellist asja.
304ACJ
ES3ACJ

peeter
Veteran
Veteran
Postitusi: 324
Liitunud: N Juul 13, 2006 10:42 am
Asukoht: Nõmme
Kontakt:

PostitusPostitas peeter » N Nov 22, 2007 5:11 pm

siim kirjutas:Teema alguses mainiti veoautoks MAN-i.
Tallinnas need MRP-liinide osad uuemad bussid on vist ka MAN-tüüpi. Igatahes täna sattusin ühe sellise kõrval sõitma Peterburi teel, see oli vist 13. liini buss. Kui talle kõrvale jõudsin, siis hakkas mul jaama skaala näitama 5-pallist signaali ja täiesti vaikset kusjuures, nagu oleks keegi kuskil teise jaamaga lihtsalt kandvat peal hoidnud. Niipalju aga kõrv eristas, et krõbinad läksid kokku bussi automaatkäigukasti tööga, sest jõudsime mõlemad foori taha ja aeglustamise ajal vahetas tal kas käike üles ja mul eetris täpselt samasugune äratuntav krõbin. Või ei teagi, kuidas seda nimetada, igatahes esimest korda kuulsin sellist asja.

Vahet pole, tegu siiski elektrilise kõrgsurvepumba ja pihustite häirega. Kogu kapotilaune seda häiret täis ja ilma autot ümberehitamata seda ei kõrvalda.
Ainuke võimalus jaamaga mängida!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist

cron