PostitusPostitas thalenfrei » L Veebr 20, 2010 4:53 pm
Saatsin neile mailise sellise kirja:
Läksin laupäeval teie raadiomaja poodi et osta elektroonikadetaile, olin hommikul teinud ka tellimuse, lootes et ehk jõuab keegi selle kokku panna, kuna kõik tooted olid laos olemas. Poodi minnes oli mul kaasas nimekiri asjadest ja ka tellimuse number, seletasin ilusti müüjale olukorra ära, selle peale ta kohmitses viis minutit midagi arvuti taga, seejärel otsis kolm takistit ja ütles et tal läheb sellega aega. Pakkusin siis variandi et tulen enne kolme tagasi, selle peale ütles müüja et parem oleks kui tuleksin esmaspäeval, seejärel ütlesin et sooviksin ikkagi täna, kuid müüja ei olnud sellega nõus ja lubas esmaspäevaks. Samuti proovisin vähemalt kolm korda enne poodi minekut sinna helistada aga keegi ei suvatsenud toru võtta.
Kas me elame veel nõukogude ajal et sellist teeninust saame poest? Samuti tundus et müüja ei saanud eesti keelest päris hästi aru või oli tal lihtsalt kõnedefekt. Kirjutan selle juhtumi ka suurematesse tehnikafoorumitesse ja soovitan inimestel oomipoodi mitte külastada viletsa teeninduskvaliteedi tõttu.
olgu lisatud et tahtsin 12 erinevat komponenti.
ES1TIP, KO29JK, KO29OI.
Cobra MT725 x4, Yaesu vx-400, President Taylor2, Icom IC-W31E